2009. május 23., szombat

Bocs, Csöpi de...

               suni

SÜN, szúrós sün módjára kellett volna reagálnom? Én a szelid változatot részesítettem előnyben!

Elmesélem miért kérdezem:

Mint írtam tapétázás lesz nálunk, arra készülünk, tehát ki kell pakolni, közel 1000 db könyvemet is áthurcolni, polcokat leszerelni, a tapétát leszedni, hogy hétfőn-kedden a fiúk két nap alatt készen legyenek.

Szóltunk a szomszédoknak is, hogy bocs, de...

Erre Csöpi, aki alattunk lakik, és éppen elkerülhetetlen volt, hogy kirázzak egy "rongyot", hogy "jaj, ne ide rázzátok, hozzám potyog be az erkélyre"

Mire én - a még mindig folyosó típus, bár sokat fejlődtem, de még nem eleget! - annyit válaszoltam: BOCS.

Ahelyett, hogy emlékeztettem volna, hogy teljesen be van redőnyözve az erkélye, és egyébként is nagyon meleg van, oda tűz a nap, hogy engedje már le a redőnyt annyira, hogy ne potyoghasson be semmi. Egy kicsi megértés kellene, elvégre minden pillanatban nem mehetünk le a ház elé, és elsősorban poszívót használunk de... HELYZET VAN.

De késő bánat mert nem mondtam. Úgyis abba hagytuk, 17 óra van, holnapra már csak a szekrénysor mögötti falrész maradt, ahonnan el kell távolítani a tapétát.

                                     Jöhet a pihi!

                       yow

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése