2009. augusztus 2., vasárnap

Események, történések

Ha augusztus első hétvégéjén történtekről szeretnétek olvasni látogassatok el unokám blogjára, ahol erről ír, elolvasva teljesen meg is hatódtam! (Korosodom?) http://chris-gal.blogspot.com.

Más:

a fenti eseményre erősen készültünk már csütörtökön este. Így bepakoltam én is budmil női táskámat, letettem az előszoba szekrényre, szokott helyére. Éjszaka erősen fújt a szél, a lakásban nagyon meleg volt, éjfél körül gondoltam egyet és nem csak kinyitottam az ablakokat, hanem a redőnyöket is felhúztam – reggelre hűlt helye volt a táskámnak, eltűnt az előszobából!

El tudjátok képzelni????

Na, ez van, a rendőrök végtelenül együttérzők voltak, segítőkészek. Rezignáltan állapították meg: megint a pókember. Aki fejlődik, már első emelet is!

Elkövetkező napjaim programja adott!

Veszteségem, amit a látogató okozott részben pótolhatatlan!

De neki semmit nem jelent! Amit tudok róla: szereti a rágógumit, de csak a bontatlan csomagot, nem éhes, mert a hűtőt nem pakolta ki,  biztosan nehéz gyermekkora volt, hogy hijján van az emberi érzéseknek! Erkölcsi hulla! De sajnos ezzel nincs egyedül!

Hát most tovább folytatni a bejegyzésem valahogy nem tudom.

Vajon miért nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése