2010. május 7., péntek

Félreértés

Heti alkalommal ismétlődő sms váltást akarok megosztani veletek. Ez szolgáló társnőm és köztem zajlott le - unokám C. már beszélt nekem arról, h az emberek hajlamosak nem végig olvasva 1-1 szót kedvük szerint kiegészíteni. Hozzá tartozik még, hogy a délelött folyamán már beszéltem É-vel, aki biztosított arról, hogy végig járja a magas földszínt kórtermeit.
É: Megcsinálnád a mfszt. is?
Válaszom: Nem
Aztán telefonon is hívtam, hátha nem vette észre az sms válaszomat, mert én sem éreztem rezegni a zsebem, amikor sms előtt hívott: ennyit mondtam: NEM. Ő rám hagyta.
Kápolnai alkalom végén, kérdése: Bennt fekszik még B. néni?
Válaszom: Te jártad végig! Mire ő: én aztán nem, azt kérdeztem megcsinálnád? Hoppá: én nem olvastam végig a szót, nekem az jött le: megcsináltad???
De mondtam meglepedten én válaszoltam, hogy NEM. Mire É: azt gondoltam viccelsz! Na ezt megbeszéltük!
De azért a lelkésszel benéztek B. nénihez, aki még bennt volt, és nagyon örült nekik!
Tanulság: végig kell olvasni aszavakat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése