2010. április 7., szerda

Ez hogy van?

Még húsvét elött történt, de még mindig foglalkoztat, mert nem értem! Valakinek lesz tippje?
410 gr-os csomagot küldtem K-ba, BAZ megyébe, P-ből, B megyéből.
A postaköltség 1980 Ft volt.
Feltételek: a feladás napját követően kiszállítják! Illetve ha nincs otthon a címzett még 2x megkísérlik a kézbesítést, 5 nap elteltével a csomag a feladó költségére (!) vissza szállíttatik! (Más nem is hiányzott volna! Éppen elég költséget okozott a feladás is!)
3 nap elteltével üzenetet kaptam, h a csomag nem érkezett meg K-ba! Azonnal rohantam a postára a bizonylataimmal... korszerű a Magyar Posta! Számítógépen azonnal nyomába eredtek a csomagocskának: és megtudtam: feladást követő nap, majd utána is megkísérelték a kézbesítést... megtudtam a csomag hol található akkor, és meddig lehet átvenni... Azonnal küldtem az üzenetet K-ba, h mi a teendője a címzettnek,h bírtokába kerüljön amit annyira vár - magamban elkerekítettem, azt ígérte várja a csomagot...
A postától távozásom után fél órával újabb üzenetet kaptam: a posta kiszállította a csomagot a címre!
Amit én gondolok erről: Mivel a lakás a 7. emeleten volt, lehet, h a kézbesítő fel sem ment a lakásra? SICC!
Aztán K-ban is nyoma lett a P. postáján tett "látogatásomnak", ez eredményezte a kézbestést??
HMMM?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése