2010. január 3., vasárnap

Emberi gyengeségünk

Krisztus közössége nem az írott evangéliumokból, hanem
         a megélt evangéliumból született. (A. M. Carré)
    Urunk Istenünk, segíts rajtunk, mert aggodalmaskodunk.
    Félünk, hogy a körülöttünk levőket elveszíthetjük. A
    folytonos aggódás közepette szinte teljesen
    elfelejtjük, hogy nem vagyunk egyedül, elfelejtjük,
    hogy te mindenkor gondot viselsz rólunk. Engedd, hogy
    a Betlehemi Csillag fénye beragyogja minden napunkat.
    Ámen.

Igen, Ch ismét ez jutott eszembe, mert ilyen gondolatok foglalkoztatnak, melyeket a fenti módon is szeretnék letenni, leküzdeni!

Annak okán is, hogy ti az unokáim épségben és szín józanul kerültetek elő a bulikról,  (bár az elfogyasztott alkohol milyenségéről és mennyiségéről szóló beszámolótokat elszörnyedve hallgattuk), anyukám épségben visszaszállíttatott az otthonba, remélhetőleg lányomat, és a többieket sem fogja szerencséltetni újabb vírus. Még az a rejtély is megoldatlan, hogy hogyan került házuk teraszára rakéta hüvely, amikor magukban szilveszterező szülők nem járultak hozzá a pukkantásokhoz…

Ma – számomra csodálatos – filmet láttam a Spectrumon az iszlámról. Örömmel töltött el, hogy nagyjából eddig is ilyen ismeretekkel “rendelkeztem” e témában. (Útkeresésem idejében sokat olvastam Mohemedről is.) Ritka dolog, hogy találok valami megnézni valót a sok sok műsor között, és nekem is megfelelő időben ráadásul!

Aztán más ismerettel is gazdagodtam: készítettem egy úgy újabb hirdetést a Dischka utcai egyik hirdető szekrénybe, (viharvertek lettek az eddigiek), csak a nyomtatóm makacsolta meg magát! Aztán fény gyúlt:csak fekete fehér festékpatron van benne, a színes kifogyott! (A nyomtató megvásárlásától eddig bírta!) Most fenn áll a kérdés: ragaszkodom-e a színes hirdetéshez és akkor a lapos bukszám legmélyére kell nyúlnom, vagy átalakítom a nyomtatandót?! Szem előtt tartva amit még Kálvin mondott, idézem: Amíg nem lehetséges az, amit akarunk, addig azt kell akarnunk, ami lehetséges!

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a megszólítást, vettem az adást, de elég a C is, mindenki így ismer ;)

    VálaszTörlés