2010. január 22., péntek

Itt vagyok

P1100354

Igen unokámtól vettem át a képet – családban marad – és a fotózáskor is ott voltam. Szeretek Orfűn lenni, maga a béke!

Béke volt azokon az ökumenikus imaalkalmakon is, melyeken részt vettem, a római katolikusoknál Gyárvároson, amikor lelkészünk Varsányi Ferenc hirdetett igét,a Dischka utcában ma nálunk, ahol az Ige hirdetője Macher Tivadar baptista lelkész volt.

Szombaton gyülekezetünkben a béke megteremtésére teszünk kísérletet, megpróbáljuk feltárni az évek óta terjedő belső feszültség okait. Ezen igyekezetünknek tanúja lesz püspökünk is.

3-4 perces Igére alapozott hozzászólásom kész – akivel megosztottam azt mondja, ügyes, de vajon hatásos is lesz? Mi fogunk győzni a békeszerzők, vagy a békétlenkedők? Legyen meg az Úr akarata!

Nagy, örömteli hír: nagyszülők lettek ma 6 órakor Feri és Ildikó, 4 kg-val megszületett Ákos, elsőszülött lányuk Lenke első gyermeke!

Hordozza őket tenyerén a Szentháromság Egy Isten!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése