2010. február 20., szombat

Hiánypótlás - részben

Bianka szóvá tette, hogy nem írtam panelkonyha felújításunkról.

Igaza van! Nagy és fárasztó esemény volt! De örömteli most már az egész családnak! A helyzet az, hogy az alábbi képeket Krisz gépével készítettük, (és az ó blogjáról “kölcsönöztem”) az új konyháról készültek Jecus telójában lapulnak – én meg egyszerűen elfelejtettem akkor fotózni. (Mással voltam elfoglalva)

Ígérem, pótolni fogom!

Akkor következzenek a rombolás képei – és ne tudjátok meg, hogy mit találtunk a szekrények kibontásukig megközelíthetetlen háta mögött! (Emlékeket az akkori építőktől, és az évtizedek alatt ott felgyülemlett poooor és mittudoménmik!!!

konyha felújításSzétszedés előtt – a folytatás a férjem

Irányítani is kell valakinek!

 

A múlt emléke a beépített szekrény mögött!

Védő felszerelésben! (Én)

 

Kegyelemdöfés.

Utolsó búcsú a mosogatótól!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése